Jumaat, 20 April 2012

Im back guys ;)

Hey guys . Gua dah come back dengan ber-blogging . Yapp nih blog lama gua yang dulu gua update pasal cinta hati gua , tapi semua post pun gua dah delete . Ada yang baca and tak sempat baca kan ? Pada yang baca tu , thanks . and pada yang tak sempat baca , takyah lah baca . Kenangan dah pon ;) So sekarang gua nak mula semua benda baru . Sure lu dah tau sapa gua kan ? Sure lah gua si cantik manis tu , muehehe :D Rasanya kali ni gua nak guna *Gua Lu* so nmpk mcm rare and sempoi sikit . Penat nak ayu-ayu la , takpa kan ? Gua tau lu semua sure sempoi mcm gua punya , so takda hal kan . Btw blog gua ni belum siap semuanya , gua pun pening bila dah lama tinggal . So kalau blog gua dah siap sepenuhnya , gua update dalam next entry . Sebab gua rasa gua pun pening nak edit macamana lagi . Biasalah dah tua-tua ni , dah tak reti nak tukar macam-macam . HAHAHA ! Tapi kalau ada yang baik hati nak tolong editkan blog gua , gua akan sayang dia sepenuh jiwa raga gua .*jiwang bhai* HAHAHA . Takda lah kalau ada yang nak tolong tu , di alu-alukan . At least ada jugak yang nak tolong gua . So apa lagi eh ? Gua suka merah sekarang so blog gua pun penuh merah . Nampak macam lebut tapi gua ganas ok ? *Bajet Lebih* HAHAHA . 1st post nie semuanya basic thing jaa gua nak cakap , takda benda pun . and kalau sapa-sapa nak request suruh gua tulis apa-apa . Let me know okey ? Ok gua dah biul nak type apa . Jumpa next entry . Ciawwwwwwww *Hugs*

Kalau rasa nak berborak dengan Gua . Sini tempatnyaa :- 

Facebook : https://www.facebook.com/nanielucious - Make sure lu pakai gambar lu klw tak memang TAK lah gua approve .

Kalau rasa lagi sempoi and boleh keep in touch dengan gua selalu . Kita tweet-tweet saja kd sana :)

Twitter : https://www.facebook.com/nanielucious - Twitter gua memang tak private , so senang lu orang nak mention terus lepas follow ;)

Bagi Der-der yang ada Bbm and nak ber-Bbm .

Gua pun ada . Tapi lu mintak sendiri dekat gua ok ? Gua memang cerewet sikit bhai :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan