Ahad, 22 April 2012

Prinsip seorang Perempuan :)

Assalamualaikum guys ! ;)

Prinsip seorang perempuan , apa eh prinsip lu orang ? Bukan kata perempuan ja ada prinsip okeyy , lelaki pun ada prinsip jugak . But mostly perempuan akan lagi strict dengan prinsip hidup dia . Macam gua , prinsip hidup gua . Biar gua hilang kawan tapi jangan gua hilang kepercayaan . Bagi gua , kawan senang sangat nak cari tapi once kawan dah caya kita . Jangan lah kita buat taik pulak dekat dia . Sebab sekali kita buat taik , susah pulak dia nak percaya kita nanti kan ? Lagi 1 prinsip gua , gua takkan ambek hak orang . Bagi gua , gua still tau nak respect hak orang . Gua still tau nak respect hak pempuan lain . Gua takut kalau gua buat , ada orang buat dekat family gua balik . So pada siapa yang ada boyfriend , jangan lah lu risau . Takda gua rebut jantan lu . Kalau lu kawan gua , dalam mimpi pun benda tu takkan terjadi . Lu trust jaa jantan lu kalau dah sayang , kalau tak percaya . buat apa couple kan ? Lu pikir lah sendiri :)

Pentingkan diri sendiri tu pun prinsip gua . Gua lagi pentingkan family gua . Lepas gua break , gua rasa diorang lah orang yang akan kekal dengan gua sampai bila-bila . Orang lain ? HAHA . Hanya akan ada bila nak ambil kesempatan dekat gua or ada lah benda yang dia nak dari gua . Jadi bagi gua , setiap orang kena ada prinsip so that orang takkan pijak kepala kita . Sometimes orang diam bukan sebab dia takut kehilangan kita , tapi sebab dia sedang belajar macamana nak jaga hati orang lain . *Hand Clap for them* So kita kena ada prinsip hidup masing-masing , kalau rasa tanak kepala kita lunyai dik kerana orang lain . Bagilah ada prinsip hidup ok ? Gua cuma terpk jaa . Yalaa bukan kata orang asing , kawan-kawan pun dajalkan kita jugak kadang-kadang :) Depan belagak baik , suci lagi murni macam suka kawan dengan kita . Tapi belakang ? Phuiiiiiiiii ! Siapa tau kan :) Maybe gunakan kita untuk kepentingan diri dia . Manusia ni rambut jaa sama perang tapi kena ingat hati nurani lain-lain . Jadi jangan percayakan orang unless diri sendiri and family . Selain dari dua ni , takda siapa pun boleh caya . Betul ni , takda punya gua nak kencing lu . Haha nih pendapat gua jaa okey ? Setiap orang lain cara pemikirannya . Hihi ;) Kita jumpa next entry yaaa sayang-sayang ku ? Jaga diri , jangan bagi orang pijak kepala kita ni . Chiawwwwwwww *Hugs*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan